Poniżej przedstawiamy jak rozpocząć przygodę z fitness i co jest potrzebne na zajęciach:

  • wygodny oddychający strój ( getry lub długie spodnie , bawełniana koszulka, adidasy najlepiej przeznaczone do treningu fitness
  • ręcznik ( kładziemy na karimatę podczas ćwiczeń w pozycjach niskich)
  • woda niegazowana lub napój izotoniczny.
  • klapki, aby przejść pod prysznic

 

PAMIĘTAJ!!!

Twój organizm potrzebuje czasu aby przyzwyczaić się do obciążeń wywołanych treningiem fitness, dlatego proponujemy rozpocząć tą przygodę wybierając zajęcia: ABT, TBC, PILATES, ZUMBA.

 

 

Abt – kompleksowy zestaw ćwiczeń kształtujący smukłe uda, jędrne pośladki, płaski brzuch. Podczas ćwiczeń zwraca się szczególna uwagę na kształtowanie tych właśnie partii mięśni. W ćwiczeniach nie ma specjalnych wymogów sprawnościowych czy kondycyjnych – zajęcia są dla wszystkich.

 

Tbc – główny akcent na tych zajęciach położony jest na poprawienie wytrzymałości organizmu i podniesieniu napięcia mięśniowego w celu uzyskania bardziej sportowej sylwetki. Trening przyspiesza metabolizm organizmu oraz sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej czego efektem jest piękna, smukła sylwetka i doskonałe samopoczucie. Skuteczność ćwiczeń Tbc polega na wielu powtórzeniach ćwiczeń kształtujących pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i biust.

 

Płaski brzuch + stretching – zajęcia przeznaczone dla wszystkich – po rozgrzewce następuje duża dawka ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha i wysmuklających talię.  Na koniec ćwiczenia rozciągające na wszystkie partie mięśni, prowadzone przy spokojnej, relaksującej muzyce. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne, a także lepiej przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach.

 

 

 

Copyright © 2013 UCSiR